KLASA: 007-01/21-01/01 URBROJ: 2109/05-21-26 Donja Dubrava, 13.04.2021.
Na temelju članka 33. stavak 2. Zakona o udrugama (“Narodne novine” broj 74/14, 70/17 i 98/19), Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (Narodne novine br. 26/15), te članka 45. Statuta Općine Donja Dubrava (Službeni glasnik Međimurske županije br. 09/18 i 4/20), načelnik općine Donja Dubrava, donio je
R J E Š E N J E
o osnivanju i imenovanju Povjerenstva za dodjelu financijskih sredstava udrugama
I
U cilju ostvarivanja uvjeta za dodjelu sredstava udrugama uz provođenje javnog natječaja na temelju Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge, osniva se Povjerenstvo za dodjelu financijskih sredstava udrugama. II Povjerenstvo ima predsjednika i dva člana. Mandat članova Povjerenstva traje 1 (jednu) godinu.
III
U Povjerenstvo se imenuju: 1. MARKO LJUBEK - predsjednik 2. SABINA ŽINIĆ - član 3. MONIKA ŽINIĆ - član
IV
U okviru svog djelokruga Povjerenstvo donosi odluku o dodjeli sredstava udrugama temeljem zakonskih propisa, odredbe Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge, procjene o osnovanosti zahtjeva i mogućnostima proračuna.
V
Povjerenstvo radi na sjednicama koje se sazivaju prema potrebi. Predsjednik saziva sjednicu, predlaže dnevni red, predsjedava i rukovodi sjednicom, te potpisuje odluke koje donosi Povjerenstvo
VI.
Administrativne poslove za Povjerenstvo obavlja Jedinstveni upravni odjel.
VII
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se na web stranicama Općine
NAČELNIK
Marijan Varga, dipl. krim.