Dobrodošli na našu web stranicu!

Ovdje možete pregledati i preuzeti neke dokumente u vezi poziva na edukacije i seminare za poduzetnike.


PROGRAMI USAVRŠAVANJA I POSLOVNI SEMINARI

U tijeku su upisi za 12. generaciju polaznika programa stručnih usavršavanja odobrenih od Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta RH. Nastava počinje u listopadu 2016 a nakon uspješno položenog ispita zvanje možete evidetirati u radnu e-knjižicu.

Pogledajte ovdje



NADOLAZEĆE EDUKACIJE I ZABAVNI SADRŽAJI

Pogledajte ovdje



POZIV NA BESPLATNE EDUKACIJE - 3.12.2015. u ČAKOVCU

Poštovani poduzetnici, obrtnici i svi zainteresirani,

Poslovni dnevnik i Grad Čakovec Vas pozivaju na besplatne edukacije Poslovni uzlet grada Čakovca koje će se održati 3. prosinca 2015. u Zgradi Scheier (Matice hrvatske 1) i u Zgradi Doma sindikata (Kralja Tomislava 1).

Na edukacijama možete saznati sve o EU fondovima za ruralni razvoj te koja je najbolja strategija branda za vlasnike OPG-a. Saznat ćete i kako postati i ostati izvrsno poduzeće te kako kreirati fleksibilnu organizaciju.

Predavanje HUP-a razjasnit će kako sudjelovati u kreiranju zakona a predavanje o oglašavanju putem Facebooka i Googla naučit će vas osnove digitalnog marketinga te kako se povoljno oglašavati. Na predavanju o Cloud uslugama možete naučiti kako uspješno poslovati i kada niste u uredu.

Na predavanju Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitosti možete saznati informacije o dostupnim sredstvima za projekte energetske učinkovitosti a predavanje AZ Factoringa objasnit će kako financirati izvoz putem faktoringa.

Pozivamo Vas da čim prije pregledate raspored edukacija i osigurate svoje mjesto na predavanjima koje vam mogu pomoći u poslovanju.

Ako želite pomoći svojim kolegama, poznanicima, poduzetnicima, obrtnicima i OPG-ima svog kraja, proslijedite im ovu informaciju kako bi se mogli prijaviti i besplatno sudjelovati na edukacijama.

Zbog ograničenog broja mjesta nužno je napraviti prijavu OVDJE kako biste rezervirali svoje mjesto na edukacijama.

Dođite i unaprijedite vaše poslovanje!



POPIS SEMINARA U 2015.

Kliknite ovdje kako biste vidjeli popis seminara za poduzetnike koji se održavaju 2015.



Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije za poboljšanje poslovnih procesa

Podupiranje razvoja inovativnih i naprednih e-poslovnih rješenja kako bi se poduzetnicima putem korištenja informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) omogućilo rješavanje specifičnih poslovnih problema, a s ciljem jačanja njihove tržišne pozicije i povećanja konkurentnosti. Poticanje uvođenja naprednih e-poslovnih modela u mikro, mala i srednja poduzeća te poticanje konkurentnost istih putem informatizacije poslovnih procesa. Min. potpora: 150.000,00 knMax. potpora: 750.000 kn Rok za prijavu: 30.06.2015. Više o natječaju ovdje!



NAJAVLJENI NATJEČAJI

Ministarstvo poljoprivrede Republike Hrvatske priprema Program ruralnog razvoja za razdoblje 2014. – 2020., koji bi trebao doprinijeti razvoju hrvatske poljoprivrede, ali i ruralnih područja uopće. Ministarstvo poljoprivrede početkom 2015. godine planira raspisati natječaje za neke mjera Programa. Također do kraja ove ili početka slijedeće godine planiraju se izraditi i Pravilnike o provedbi spomenutih mjera kao i drugi dokumenti.

Za razliku od IPARD programa gdje su se kontrole na terenu provodile prije ugovaranja, prije plaćanja i ex post u roku od pet godina nakon konačne isplate, novi program predviđa kontrolu samo prije isplate sredstava, što dovodi do ubrzavanja prijave i isplate sredstava. Moguće su isplate i avansa po projektu i do 50 %, kao i da korisnici sredstava više neće morati biti u sustavu PDV-a, a još jedna od novosti jest mogućnosti financiranje kroz financijski leasing, kao i niz drugih mogućnosti.

Prema najavama, prvi će natječaj biti vezan uz Mjeru 4. „Ulaganje u materijalnu imovinu“, sa svojim podmjerama 4.1.Potpora za ulaganja u poljoprivredna gospodarstva i 4.2. Potpora za ulaganja u preradu, marketing ili/i razvoj poljoprivrednih proizvoda. To će biti nastavak dosadašnjih IPARD mjera 101 i 103, no uz širi opseg i intenzitet financiranja.

Max. potpora: 5 milijuna EUR po projektu. Intenzitet javne potpore po projektu iznosi do 50% od ukupnih prihvatljivih troškova, ali moguće je uvećanje za dodatnih 20% u određenim slučajevima. Maksimalni intenzitet potpore ne smije prijeći 90% od ukupno prihvatljivih troškova.

Nakon Mjere 4. raspisat će se natječaj za Mjeru 7. „Temeljne usluge i obnova sela u ruralnim područjima“, podmjera7.1. „Sastavljanje i ažuriranje planova za razvoj općine i sela u ruralnom područjima i njihovih temeljnih usluga te planova zaštite i upravljanja koji se odnose na lokalitete Natura 2000. i druga područja visoke prirodne vrijednosti.

Max. potpora: 70.000 EUR po projektu. Intenzitet javne potpore po projektu iznosi do 100% od ukupnih prihvatljivih troškova.

Korisnici podmjere mogu biti sve općine i gradovi do 10.000 stanovnika.

Također je za prvi kvartal 2015. godine najavljena Mjera 6. „Razvoj poljoprivrednih gospodarstava i poslovanja“.Visina potpore kretat će se minimalno od 3.500 EUR do maksimalno 200.000 EUR. Intenzitet potpore za ulaganja koja provodi mladi poljoprivrednik, ulaganja u pokretanje nepoljoprivrednih djelatnosti na OPG-u i razvoj malih poljoprivrednih gospodarstava iznosi do 100% od ukupnih prihvatljivih troškova, dok za ulaganja u razvoj nepoljoprivrednih djelatnosti u ruralnim područjima iznosi do 70% od ukupnih prihvatljivih troškova.

Ministarstvo poduzetništva i obrta najavljuje natječaje za poduzetnike (mikro, mala i srednja poduzeća) za početak 2015. godine. Radi se o sljedećim natječajima:

  1. Program potpora za ulaganja u unapređenje postojećih tehnologija i razvoj novih proizvoda, procesa i /ili usluga -Proizvodnja (147 MEUR) i turizam (50 MEUR)
  2. Podrška poduzećima u ispunjavanju standarda i certificiranju proizvoda u svrhu povećanja konkurentnosti i pristupa međunarodnim tržištima – 20 MEUR
  3. Podrška stvaranju napredne poslovne infrastrukture i povezanih naprednih poslovnih usluga koje se nude poduzetnicima, kao i poboljšanje kvalitete takvih infrastruktura i usluga – 70 MEUR

Za više informacija kontaktirajte nas na info@tetida.eu ili nazovite Ana + 385 98 93 21 391 ili Simon +385 99 88 74 071.

Ako imate konkretan projekat- pošaljite nam:

Kad dobijemo opis ideje upisat ćemo Vas u naš CRM I obavijestit o samoj mogućnosti dobivanja EU sredstava. Do natječaja ne nastaju nikakvi troškovi za Vas.



POPIS SEMINARA DO KRAJA 2014.

7.10.2014. Pisanje ugovora za nepravnike - Osnove prava za poduzetnike
Predavač: Larisa Silvija Marić
Mjesto: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

7.10.2014. Upravljanje nabavom
Predavač: Boris Vulić
Mjesto: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

14.10.2014. Virtualna (online) edukacija "Pisano poslovno komuniciranje"
Predavač: Marko Alerić
Mjesto: online

16.10.2014. Poslovne tajnice: Kako uspješno komunicirati sa šefom i zdrava prehrana u uredu
Predavač: Ivana Grabar
Mjesto: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

18.10.2014. Dnevno trgovanje dionicama na američkoj burzi
Predavač: Mirko Sabljić
Mjesto: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

23.10.2014. Upravljanje stresom i kako se zaštititi od sagorijevanja na poslu
Predavač: Ivana Grabar
Mjesto: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

29.10.2014. Sprječavanje pranja novca
Predavač: Ksenija Kramar
Mjesto: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

6.11.2014. Poslovno pregovaranje - Kako pomaknuti granice mogućeg?
Predavač: Toni Babić
Mjesto: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

13.11.2014. Kako uskladiti privatno i poslovno?
Predavač: Ivana Grabar
Mjesto: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

20.11.2014. Poslovna tajnica: Kako organizirati ured i upravljati uredskim dokumentima
Predavač: Kristina Brkić
Mjesto: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

27.11.2014. Parnični postupak u praksi - nova organizacija glavne rasprave
Predavač: Ljiljana Matuško Antonić
Mjesto: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

4.12.2014. Kontroling proizvodnje
Predavač: Jasmina Očko
Mjesto: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb



POZIVAMO VAS NA RADIONICE

UPRAVLJANJE NABAVOM

PISANJE UGOVORA ZA NEPRAVNIKE - OSNOVE PRAVA ZA PODUZETNIKE

MAX. 20 SUDIONIKA

PREDAVAČ: BORIS VULIĆ

SVRHA SEMINARA: Svaka firma jako pazi na svoje prihode. U danaanje vrijeme kada su prihodi smanjeni, potrebno je razviti funkciju nabave kako bi održali ravnotežu u odnosu na profit. Služba nabave u razvijenim firmama doživljava procvat jer je promijenila svoj karakter od popratnog davatelja usluge postaje ravnopravan i cijenjen generator stvaranja dobiti. Suvremeni pristup procesima nabave objedinjen je pod naslovom World Class Procurement, a na predavanju ćete imati priliku savjetovati se o implementaciji nabavnih tehnika u svojoj firmi. Nabavne strategije i tehnike bit će obrađene prema raznim strukturama firmi centralizirana, firma s viae filijala i međunarodno prisutna. Naglasak na interaktivnom tijeku predavanja pruža vam mogućnost dobivanja rjeaenja koje ćete moći primijeniti već slijedeći radni dan.

NAMJENA: Direktorima i voditeljima nabave, referentima nabave, kao i svima koji su uključeni u nabavne aktivnosti, a nabava im nije glavna poslovna aktivnost.

NAČIN REALIZACIJE: PP prezentacija, vježbe.

RASPORED SEMINARA: I dio od 09:15 do 12:15 (pauza 15 min.), od 12:15 do 13:15 pauza, II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

IZ PROGRAMA SEMINARA:

PREDAVAČ: BORIS VULIć dvadeset godina radi u komercijali. Vodio je prodaju i marketing u velikim domaćim i stranim firmama, a u zadnje vrijeme je sudionik primjene naprednih nabavnih strategija i alata. Kao sudionik u sustavnom unapređenju nabavnih procesa postaje predavač im konzultant u ovom vrlo dinamičnom dijelu poslovanja. Kao trener prodajnih vjeatina i nabavnih tehnika uočava prednosti i slabosti oba sustava, te doprinosi airokom uvidu polaznicima predavanja poslovanju u suvremenim uvjetima.

VRIJEME: Utorak, 7.10.2014. od 9:15 do 16:00

MJESTO: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

KOTIZACIJA: 1190,00 HRK, U cijenu nije uračunat PDV.

Prijavnica za seminar:


OSNOVE PODUZETNIČKOG PRAVA

MAX. 20 SUDIONIKA

PREDAVAČ: LARISA SILVIJA MARIĆ

SVRHA SEMINARA: Kako biste u svom poslovanju mogli ostvariti potrebni standard pažnje dobrog gospodarstvenika, nužno je upoznati se s osnovama poduzetničkog prava: dijelom radi izbjegavanja neugodnih trenutaka nepogodnih za vaau poslovnu reputaciju, a dijelom i radi izbjegavanja joŠ neugodnijih posljedica u obliku prekraajnih sankcija, tužbi i sl. Na ovom seminaru ćete uz pregrat primjera iz prakse utvrditi i proairiti svoje znanje o poslovnim subjektima, pisanju jednostavnih, a kvalitetnih ugovora i izjava, uobičajenim pogreakama (i izbjegavanju/saniranju istih) te općenito svim onim detaljima koji u svakodnevnom poslovanju čine razliku kako pozitivnu, tako i negativnu.

NAMJENA: Radionica je namijenjen vlasnicima i članovima uprava manjih trgovačkih druatava, managerima, obrtnicima, knjigovodstvenim servisima i svima drugima koji se u svakodnevnom praktičnom radu susreću s problematikom ugovornih odnosa.

NAČIN REALIZACIJE: PP prezentacija, pitanja i odgovori.

RASPORED SEMINARA: I dio od 09:15 do 12:15 (pauza 15 min.), od 12:15 do 13:15 pauza, II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

IZ PROGRAMA SEMINARA:

PREDAVAČ: LARISA SILVIJA MARIĆ je odvjetnica u Zajedničkom odvjetničkom uredu Nadja Prohić Stolić, Larisa Silvija Marić i Dejan Stajčić, sa sjediatem ureda u Zagrebu. U svom radu fokusira se na pregovaranje i pripremu različitih ugovora u trgovačkom i građanskom pravu, pripremu pravnih due diligence izvjeataja, savjetovanje vezano za različite vrste postupaka, upravljanje pravnim osobama te pružanje pravnih usluga vezanih uz svakodnevno poslovanje trgovačkih druatava.

VRIJEME: Utorak, 7.10.2014. od 9:15 do 16:00

MJESTO: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

KOTIZACIJA: 1190,00 HRK, U cijenu nije uračunat PDV.

Prijavnica za seminar:



AKTUALNI NATJEČAJI

Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije za poboljšanje poslovnih procesa

Podupiranje razvoja inovativnih i naprednih e-poslovnih rješenja kako bi se poduzetnicima putem korištenja informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) omogućilo rješavanje specifičnih poslovnih problema, a s ciljem jačanja njihove tržišne pozicije i povećanja konkurentnosti. Poticanje uvođenja naprednih e-poslovnih modela u mikro, mala i srednja poduzeća te poticanje konkurentnost istih putem informatizacije poslovnih procesa. Min. potpora: 150.000,00 kn Max. potpora: 750.000 kn Rok za prijavu: 30.06.2015. Više o natječaju!

Priprema zalihe infrastrukturnih projekata za Europski fond za regionalni razvoj 2014. – 2020.

Mogu se prijaviti projektni prijedlozi iz područja čiji je cilj znanstvena infrastruktura - osiguravanje uvjeta za znanstvenike i poduzetnike za stvaranje i/ili testiranje novih ideja te poticanje suradnje između istraživačkih jedinica i gospodarstva/industrije i odgojno-obrazovna infrastruktura - osiguravanje bolje kvalitete i dostupnosti usluga odgojno-obrazovnih ustanova kako bi se bolje integrirali u Europi, odnosno postali prepoznatljivi odgojno-obrazovni centri. Prihvatljive aktivnosti: izvođenje radova i nadzor radova - izgradnja nove istraživačke ili odgojno-obrazovne infrastrukture, rekonstrukcija i adaptacija postojeće infrastrukture, nabava opreme, edukacija u sklopu tehničke pomoći kako bi se povećalo učinkovito korištenje novih objekata/infrastrukture i kako bi se osigurala dugoročna održivost. Rok za prijavu: 31.12.2014. Više o natječaju!



NAJAVLJENI NATJEČAJI

Za više informacija kontaktirajte nas na info@tetida.eu ili nazovite Ana + 385 98 93 21 391 ili Simon +385 99 88 74 071.

Ako imate konkretan projekat- pošaljite nam:

Kad dobijemo opis ideje upisat ćemo Vas u naš CRM I obavijestit o samoj mogućnosti dobivanja EU sredstava. Do natječaja ne nastaju nikakvi troškovi za VAs. Dodatne informacije o pojedinačnim natječajima možete pogledati na www.tetida.eu.